HAR DU SPØRSMÅL?

Bruk skjemaet nedenfor for å kontakte oss, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig. Du kan også skrive en e-post direkte til service@zenbed.no

Trenger du hjelp eller har spørsmål om for eksempel våre produkter, kan du enkelt finne svar på det meste her. Finner du ikke det du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte!

Hos ZENBED™ har vi et utvalg av hodeputer som er designet for å møte dine behov. Hvis du er usikker på hvilken hodepute du bør velge, kan du få et inntrykk fra følgende modeller:

Cool Puten Classic: Vår Classic Pute er den perfekte kombinasjonen av den nyeste teknologien, med det velkjente i en klassisk form. Velg vår Classic Pute hvis du er komfortabel med det du er mest vant til.

Cool Puten Contour: Vår Contour Pute har en allsidig form som er spesielt vennlig for de som sliter med nakkeproblemer. Nakkeforlengelsen og midtkanalen gir deg optimal støtte for nakken og kroppen din, mens bølgeformen på resten av puten, legger til enda mer fleksibilitet.

Cool Puten Curve: Vår Curve Pute er den mest fleksible puten, med en god all-around-form. Med de forskjellige størrelsene på kurvene på puten, har du muligheten til å velge en rekke forskjellige posisjoner. Med denne puten kan du enkelt gjøre små justeringer ved å dreie eller flytte på puten.

Cool Comfort: Vår Cool Comfort Pute er fullt justerbar både i form og høyde. Det betyr at du alltid kan legge til og/eller fjerne minneskumstrimler i puten din, for å skape den beste tilpasningen etter dine behov.

På våre Cool Pute er det ikke mulig å justere fastheten på putene. Men på vår Cool Comfort Pute, som er vår helt justerbare pute, kan du enkelt og enkelt både fjerne og legge til ekstra minneskum, som skaper akkurat den fastheten og høyden du ønsker i hodeputen din.

For å velge den mest ideelle vektdynen, bør du sikte på at den veier omtrent 10% av kroppsvekten din. For eksempel, hvis du veier 70 kg, anbefales en dyne på 7 kg. Men vurder alltid din personlige komfort, siden man gjerne kan foretrekke litt lettere eller litt tyngre alternativer.

Det er viktig å understreke at det bare er selve putetrekket som er vaskbart. Dette gjelder både inner- og ytterputetrekket. Putetrekket kan vaskes på 40°C i vaskemaskinen. Det er imidlertid ikke mulig å tørketromle trekket.
Når det gjelder Cool Putene, anbefaler vi å tørke av disse med en fuktig klut. Her kan du eventuelt legge til litt vaskemiddel.

BESTILLING

Når du har lagt inn bestillingen din, skal du automatisk motta en e-post med bekreftelse på bestillingen din. Denne e-posten kan imidlertid havne i spamfilteret, så det er alltid lurt å sjekke spam-mappen din.

Hvis du ikke har mottatt en e-post med ordrebekreftelsen din, eller hvis du har spørsmål om statusen som vises når du sporer pakken din, er du mer enn velkommen til å kontakte vår kundeservice direkte, og vi vil gjøre vårt beste for å veilede og hjelpe deg.

Vi har dessverre ikke mulighet til å endre bestillingen din eller de inntastede opplysningene, da våre bestillingsprosesser kjører automatisk. Hvis du har oppgitt en feil adresse, kan vi forsøke å endre opplysningene hvis du informerer oss om dette så raskt som mulig. Er dette ikke mulig i tide, vil vår leveringspartner oftest returnere pakken til oss, og derfra vil vi refundere deg for bestillingen.

Hvis du angrer på kjøpet ditt, kan du gjøre følgende:

1. Du kan nekte å motta pakken, hvoretter pakken automatisk blir sendt tilbake til oss.

2. Du kan motta pakken og kontakte vår kundeservice, som kan hjelpe deg med en gratis returetikett.

LEVERING

Skulle det skje at du ikke har mottatt pakken din 3 arbeidsdager etter at du har lagt inn bestillingen din, kan dette skyldes enten forsinkelser hos leveringspartneren eller travlhet på vårt lager. Du er mer enn velkommen til å kontakte oss når som helst, så kan vi sørge for at du mottar varene dine så raskt som mulig.

Hos ZENBED™ leverer vi innen 1-3 arbeidsdager etter at bestillingen din er lagt, med mindre det gjelder en forhåndsbestilling. Ved spesielle kampanjer, som salg, Black Friday eller lignende, kan det i sjeldne tilfeller oppstå forlenget leveringstid. Skulle dette være tilfelle, vil du bli informert om det.

Så snart bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporinginformasjon for bestillingen din. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før sporinglenken kan gi deg informasjon.

Når du foretar et kjøp på vår nettside, vil vi alltid tilby deg minst ett fraktalternativ som er gratis. Men på grunn av mange forespørsler fra våre kunder, tilbyr vi også andre fraktalternativer som er mer fleksible enn de vanlige. Disse fraktalternativene er imidlertid dyrere enn de vanlige, men tilbys slik at du fritt kan velge det som passer deg best. I dette tilfellet tar vi imidlertid ut et lite gebyr for de dyrere fraktalternativene for å dekke forskjellen mellom en standardforsendelse og den premiumforsendelsesmuligheten du selv har valgt.

RETUR

Vi tilbyr 100 dagers returrett, som også gjelder selv om du har brukt produktet. Det skal derfor forstås som en tilfredshetsgaranti. Liker du ikke produktet, eller er du ikke fornøyd med produktets funksjon, gir vi deg pengene tilbake så snart vi har mottatt produktet i retur. Det er enkelt og greit.

Hvis du ønsker å returnere eller reklamere på et produkt, trenger du bare å kontakte vår kundeservice på service@zenbed.no eller via vårt kontaktskjema, som du finner her: https://zenbed.no/pages/kontakt-oss

Husk å oppgi ditt ordrenummer for raskest mulig behandling av din henvendelse.

Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å returnere fysisk på vår adresse, da vi utelukkende er en nettbutikk og derfor ikke har en fysisk butikk.

Vi behandler din returordre så raskt som mulig når den har ankommet vårt lager. Det kan ta opptil 14 dager fra du sender din returordre til vi har refundert pengene til deg. Det avhenger av din egen bank når pengene er tilgjengelige på kontoen din. Du vil deretter motta en e-post når din refusjon er behandlet. Beløpet blir overført til samme betalingsmiddel og/eller samme betalingsalternativ som du brukte ved kjøpet.

Både du og/eller mottakeren av gaven er alltid velkommen til å returnere produktet. For å returnere produktet, trenger dere bare å kontakte vår kundeservice med ordrenummeret, så kan vi hjelpe med en gratis returetikett. Vær oppmerksom på at vi kun kan refundere pengene til kortet som varen ble betalt med.

Det er dessverre ikke mulig å bytte en vare. Du kan imidlertid returnere din bestilling, og vi vil refundere ditt kjøp, slik at du kan legge inn en ny bestilling på det ønskede produktet.

Du kan også skrive til vår kundeservice på service@zenbed.no og vi vil forsøke å finne en løsning som fungerer for deg.

Hos ONYX COOKWARE™ har vi en streng kvalitetskontroll og tester regelmessig våre produkter. Skulle du likevel ha behov for å reklamere på en vare, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på service@zenbed.no

Når du reklamerer på en vare, vennligst beskriv detaljert hva reklamasjonen gjelder samt vedlegg et bilde eller en video av reklamasjonen. Du vil deretter motta en e-post fra vår kundeservice som vil hjelpe deg så godt det lar seg gjøre med din situasjon.

Husk å oppgi ditt ordrenummer for raskest mulig behandling av din reklamasjon.

BETALING

Vi tilbyr flere betalingsalternativer inkludert kortbetaling med VISA, Mastercard og MobilePay.

På vår nettside i kassen, vil du på venstre side måtte fylle inn dine opplysninger og informasjon, som navn, adresse og e-post. På høyre side vil du kunne se produktene du er i ferd med å kjøpe, og under denne funksjonen vil du se ”Gavekort eller Rabattkode”. I dette feltet taster du inn ditt gavekort eller rabattkode og trykker på ”Bruk” – så vil rabatten automatisk bli trukket fra ditt totale ordrebeløp.

Det kan ofte avhenge av hvilken nettleser man bruker når man foretar kjøpet. Prøv derfor å bruke enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan det være snakk om en teknisk feil. Vennligst kontakt vår kundeservice på service@zenbed.no

GARANTI

Hos ZENBED™ har vi en 3-års garanti på alle våre produkter. Denne garantien dekker alle aspekter ved våre produkter.

ANNET

For å oppnå de store rabattene vi reklamerer med, bare følg denne trinn-for-trinn-guiden:

1. Finn produktet du ønsker å kjøpe på nettsiden – Det kan for eksempel være en 26cm stekepanne.

2. Klikk på produktet og rull ned til du ser en meny med en masse tilbehør.

3. Merk av for de tilbehørsalternativene du ønsker til stekepannen din, og trykk deretter på ”Legg til i handlekurven”.

4. Når du har lagt til hovedproduktet ditt inkludert det ønskede tilbehøret, kan du gå til handlekurven din på høyre side (se handlekurv-ikonet), og derfra fortsette videre til kassen.

Våre produkter produseres hovedsakelig i Asia. Vårt hovedkontor og lager ligger i Sorø, og det er herfra alle bestillinger sendes ut.

Har du spørsmål eller trenger andre opplysninger som du ikke kunne finne ved hjelp av ovennevnte spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss via vårt kontaktskjema: https://zenbed.no/pages/kontakt-oss eller på: service@zenbed.no

Pakningsvedlegg