FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL
Trenger du hjelp eller har du spørsmål om for eksempel våre produkter, levering eller andre ofte stilte spørsmål, kan du enkelt finne svar på de fleste her på siden. Hvis du ikke finner det du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte!
ORDRE
Når du har plassert din ordre, vil du automatisk motta en e-post med bekreftelse på din ordre. Denne e-posten kan imidlertid havne i spamfilteret, så det er alltid en god idé å sjekke spam-mappen din.
Hvis det er slik at du ikke har mottatt en e-post med din ordrebekreftelse, eller hvis du har spørsmål om statusen som vises når du sporer pakken din, er du mer enn velkommen til å kontakte vår kundeservice direkte, og vi vil gjøre vårt beste for å veilede og hjelpe deg.
Dessverre har vi ikke mulighet til å endre i din ordre eller de inntastede opplysningene, siden våre ordreprosesser kjører automatisk. Har du oppgitt en feil adresse, kan vi forsøke å endre opplysningene hvis du informerer oss om dette så raskt som mulig. Er dette ikke mulig i tide, vil vår leveringspartner oftest returnere pakken til oss, og derfra vil vi refundere deg for ordren.
Har du ombestemt deg angående kjøpet, kan du gjøre følgende:
1. Du kan nekte mottakelse, hvoretter pakken automatisk blir sendt tilbake til oss.
2. Du kan motta pakken og kontakte vår kundeservice som kan hjelpe deg med en gratis returetikett.
LEVERING
Skulle det skje at du ikke har mottatt din pakke 3 arbeidsdager etter at du har lagt din ordre, kan det skyldes enten forsinkelser hos leveringspartneren eller travlhet på vårt lager. Du skal være mer enn velkommen til å kontakte oss når som helst, så kan vi sørge for at du mottar varene dine så raskt som mulig.
Hos ZENBED™ leverer vi innen 1-3 arbeidsdager etter at din ordre er lagt, med mindre det dreier seg om en forhåndsbestilling. Ved spesielle kampanjer, slik som salg, Black Friday eller lignende, kan det i sjeldne tilfeller oppstå forlenget leveringstid. Skulle dette være tilfellet, vil du bli varslet om dette.
Så snart din ordre er sendt, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon for din ordre. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før sporingslenken kan gi deg informasjon.
Når du foretar et kjøp på vår nettside, vil vi alltid tilby deg minst ett fraktalternativ som er gratis. Men på grunn av mange forespørsler fra våre kunder, tilbyr vi også andre fraktalternativer som er mer fleksible enn de vanlige. Disse fraktalternativene er imidlertid dyrere enn de vanlige, men tilbys slik at du fritt kan velge det som passer deg best. I dette tilfellet tar vi imidlertid et lite gebyr for de dyrere fraktalternativene for å dekke forskjellen mellom en standardfrakt og den premiumfraktalternativet du selv har valgt.
RETUR
Vi tilbyr 100 dagers returrett, som også gjelder selv om du har brukt produktet. Det skal derfor forstås som en tilfredshetsgaranti. Liker du ikke produktet, eller er du ikke fornøyd med funksjonen på produktet, gir vi deg pengene tilbake så snart vi har mottatt produktet i retur. Det er enkelt og greit.
Ønsker du å returnere eller reklamere et produkt, trenger du bare å kontakte vår kundeservice på service@zenbed.no eller i vårt kontaktskjema, som du finner her: https://zenbed.no/pages/kontakt-oss
Husk å oppgi ditt ordrenummer for raskest mulig behandling av din henvendelse.
Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å returnere fysisk på vår adresse, da vi utelukkende er en nettbutikk og derfor ikke har en fysisk butikk.
Vi behandler din returordre så raskt som mulig når den har ankommet vårt lager. Det kan ta opptil 14 dager fra du sender din returordre til vi har refundert pengene til deg. Det avhenger av din egen bank når pengene er tilgjengelige på din konto. Du vil deretter motta en e-post når din refusjon er blitt behandlet. Beløpet blir overført til samme betalingsmiddel og/eller samme betalingsalternativ som du brukte ved kjøpet.
Både du og/eller mottakeren av gaven er alltid velkommen til å returnere produktet. For å returnere produktet, trenger dere bare å kontakte vår kundeservice med ordrenummeret, så kan vi hjelpe med en gratis returetikett. Vær oppmerksom på at vi kun kan tilbakeføre pengene til det kortet som varen ble betalt med.
Det er dessverre ikke mulig å bytte en vare. Du kan imidlertid returnere din ordre, og vi vil refundere ditt kjøp, slik at du kan legge en ny bestilling på det ønskede produktet.
Du kan også skrive til vår kundeservice på service@zenbed.no og vi vil forsøke å finne en løsning som fungerer for deg.
Hos ONYX COOKWARE™ har vi en streng kvalitetskontroll og tester regelmessig våre produkter. Skulle du likevel ha behov for å reklamere en vare, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på service@zenbed.no
Når du reklamerer en vare, vennligst beskriv detaljert hva reklamasjonen gjelder samt vedlegg et bilde eller en video av reklamasjonen. Du vil deretter motta en e-post fra vår kundeservice som vil hjelpe deg med din situasjon på best mulig måte.
Husk å oppgi ditt ordrenummer for raskest mulig behandling av din reklamasjon.
BETALING
Vi tilbyr flere betalingsalternativer, inkludert kortbetaling med VISA og Mastercard.
På vår nettside i kassen, vil du på venstre side trenge å fylle inn dine opplysninger og informasjon, som navn, adresse og e-post. På høyre side vil du kunne se produktene du er i ferd med å kjøpe, og under denne funksjonen vil du se ”Gavekort eller Rabattkode”. I dette feltet taster du inn ditt gavekort eller rabattkode og trykker ”Bruk” – så vil rabatten automatisk bli trukket fra ditt totale ordrebeløp.
Ofte kan det avhenge av hvilken nettleser man bruker når man foretar kjøpet. Prøv derfor å bruke enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan det være en teknisk feil. Vennligst kontakt vår kundeservice på service@zenbed.no
GARANTI
Hos ZENBED™ har vi en 3-års garanti på alle våre produkter. Denne garantien dekker alle aspekter av våre produkter.
ANNET
For å oppnå de store rabattene vi reklamerer med, trenger du bare å følge den nedenstående steg-for-steg-guiden:
1. Finn produktet du ønsker å kjøpe på nettsiden – Det kan for eksempel være et vekttakke.
2. Klikk på produktet og rull ned til du ser en meny med masse tilbehør.
3. Merk av for de tilbehørsalternativene du ønsker til ditt produkt, og trykk deretter på ”Legg til i handlekurven”.
4. Når du har lagt til hovedproduktet ditt inkludert ønsket tilbehør, kan du gå til handlekurven din på høyre side (se handlekurvikonet), og derfra fortsette til kassen.
Våre produkter produseres hovedsakelig i Asia. Vårt hovedkontor og lager er lokalisert i Sorø, og det er herfra alle ordre sendes ut.
Har du spørsmål eller trenger andre opplysninger som du ikke kunne finne ved hjelp av ovenstående spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss ved hjelp av vårt kontaktskjema: https://zenbed.no/pages/kontakt-oss eller på: service@zenbed.no
Hos ZENBED™ har vi et utvalg av hodeputer som er designet for å passe dine behov. Hvis du er usikker på hvilken hodepute du skal velge, kan du få et inntrykk fra følgende modeller:
Cool Puten Classic: Vår Classic Pute er den perfekte kombinasjonen av den nyeste teknologien, med det kjente i en klassisk form. Velg vår Classic Pute hvis du er komfortabel med det du er mest vant til.
Cool Puten Contour: Vår Contour Pute har en allsidig form som er spesielt vennlig for de som sliter med nakkeproblemer. Nakkeforlengelsen og midtkanalen gir deg optimal støtte for din nakke og kropp, mens bølgeformen på resten av puten, legger til enda mer fleksibilitet.
Cool Puten Curve: Vår Curve Pute er den mest fleksible puten, med en god allround-form. Med dens forskjellige størrelser av kurver på puten, har du muligheten til å velge en rekke forskjellige posisjoner. Med denne puten kan du enkelt gjøre små justeringer ved å vri eller flytte puten.
Cool Comfort: Vår Cool Comfort Pute er fullt justerbar i både form og høyde. Det betyr at du alltid kan legge til og/eller fjerne memory foam-striper i din pute, for å skape den beste tilpasningen etter ditt behov.
På våre Cool Puter er det ikke mulig å justere i hardheten på putene. Men på vår Cool Comfort Pute, som er vår helt justerbare pute, kan du enkelt og enkelt både fjerne og legge til ekstra memory foam, som skaper akkurat den hardheten og høyden du ønsker i din hodepute.
For å velge den mest ideelle vektdynen, bør du sikte på at den veier rundt 10% av din kroppsvekt. For eksempel, hvis du veier 70 kg, anbefales et teppe på 7 kg. Men vurder alltid din personlige komfort, siden man kan foretrekke litt lettere eller litt tyngre alternativer.
Det er viktig å påpeke at det bare er selve putetrekket som er vaskbart. Dette gjelder både det indre og ytre putetrekket. Putetrekket kan vaskes ved 40°C i vaskemaskinen. Det er imidlertid ikke mulig å tørketromle trekket.
Når det gjelder Cool Putene, anbefaler vi å tørke av disse med en fuktig klut. Her kan du eventuelt legge til litt vaskemiddel.